BuenoBull

Trådstartare
Ringde min kompis nu för jag skulle höra vilken buss vi ska ta imorron. Hennes pappa svarar och jag frågor om hon är hemma. Han svarar "Nej, de är hos veterinären med hennes marsvin, han (marsvinet) ska nog avlivas." Fick en liten chock då marsvinen är det käraste hon har.

Jag bad hursomhelst pappan att hon skulle ringa mig om hon orkar. Om hon nu ringer, vad ska jag säga? Jag är jättedålig på sånt här... :(

Sv: Hej

Låt henne få prata ut och var bara en bra kompis. Det är nog det enda du kan göra..

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka