C
Catania
Sv: Hej ni alla!
Dig känner jag,det är du som har bokat Claudius. Eller? Det låter väldigt bekant med allt du säger! Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men en lite tanke måste det varit bakom när det frågades om tikens namn? Javisst,hon är jättetrevlig osv. Men även det måste väl vara viktigt? Eller är det så att om man bara är meriterad och HD-fri så garanterar det en bra hund? Vet andra tikägare som har kört runt bland vet. och röntgat tills de fått resultat som passar dem. Och så j-a dålig kan Fia inte vara(kanske fel hane)men vi är alla barn i början Förlåt om jag gjort dig upprörd!
tack för det.du verkar vara unik.själv har jag 1200hk att spinga på .4 hästar och privat vet.så jag vet vad jag vill.inte intresserad av avel tyvärr.
tack för det.du verkar vara unik.själv har jag 1200hk att spinga på .4 hästar och privat vet.så jag vet vad jag vill.inte intresserad av avel tyvärr.
det jag mennar är att han har möjlighet att röra sig frit här hemma.tränas i dom flesta grenar som rasen är ämnade till.kommer ej att visas up på utställningar.har redan en vuxen tik som är underbar familjehund samt jakt.det blir jakt på söndag,rådjur
Men är min hund dålig bara för att uppfödaren är oseriös? Hon har fakktiskt bara C på höger höft och A på vänster. Ska de vara HELT fria för att platsa? Jag är inte uppfödare,utan jag ville ha en kull på min tik för att det sägs att det kan förhindra cancer i livmoder och äggstockar. Men valpisarna kommer inte att säljas överhuvudtaget. Jo, en som ev. kommer att gå till .sensen. Funderade på att para henne med någon annan ras men tyckte att jag borde hålla mig till rasen. Fel eller?