Hej, är det någon här som går/har gått på

A

Arsozah

ridsportsgymnasiet strömsholm och tagit med sig en egen ponny? Jag ska troligen göra det nästa år och jag har fått tre olika stall jag ska ringa och kan ställa hästen på. Men om det är någon här om har gjort/gör samma sak kan ni väl säga vilket stall ni hade eran ponny i och om ni trivdes? Hur gör ni på loven, tar ni hem hästen eller står den kvar? På helgerna hjälps man ju åt att ta hand om varandras hästar.

Jag behöver verkligen hjälp, tacksam för svar!

Sv: Hej, är det någon här som går/har gått på

Någon är d väl!? :confused:

Kan du inte försöka att få tag i någon av de som har häst i de stallen du kollat på? Kanske är jättejobbigt, men det är ju värt ett försök. :d

Ne, d går inte... :smirk:

Liknande trådar

Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 953
Senast: Sel
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: trazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama