Hej alla!!

W

whyme

Ville bara flika in här och tala om att jag nu åker till min hunds fruga och hämtar hem mig en valp :love::love:

Det är sonen till min hund, långhårig chihuahua, cremefärgad vit och alldeles, alldeles bedårande..

plutten kallar jag honom :) men namnet blir nog antagligen ju Junior!

Im so happy!! :banana::banana::banana:

(blir nog kul för min vavva o få en plutt o leka med på dagarna ;) )

Sv: Hej alla!!

Åh..vad mysigt.
Jag älskar dessa hundar och någon gång i framtiden ska jag ha mig en sådan...fast korthårig och tik :D

Lycka till med bebisen och du måste förstås sätta in kort på underverket.

Grattis. Jag älskar långhårig chihuahua. Hade haft en för längesen om de inte vore så himla dyra. Sätt in en bild sen.:love:

Alltså ! :love::love::love::love::love:

HAN ÄR UNDERBAR!!

Varit hemma nu i två timmar och han har redan sovit, lekt, nosat runt, ätit, druckit och kissat på tidningen jag la fram, duktigt va!

Min andra hund (pappan) 5 år, ser gaaaanska så skeptisk ut må jag säga, han vill inte vara nära plutten, undrar om han fattar att det är en hund ens ;)

Nämen hmm... hoppas de blir bästisar nu.. bollen ligger som sagt hos den stora då lillplutten endast visar stor glädje och vill mer än gärna vara nära pappa

*raderat*....

Senast ändrad av en moderator:

Åh.. Har en 14v korthårig mini Chi här hemma men nu är vi jätte sugna på att köpa en till och gärna långhårig till utställning.. Vill ha en utav båda hårlagen! Fast vi vill ha en till tik såklart! Men det får bli lite senare!

Jaaa han är alldeles... alldeles....

alldeles sjövild!!! :)

Aldrig träffat på en sån sprattelpelle förut hehe, alltid glad, och jättemodig!

Nu ligger han däckad efter två timmars bravader.
Imorse lärde jag honom "sitt" *väldigt stolt* :love::love:

Och så har han morrat och skällt ut alla sina leksaker, för att visa vem som bestämmer!

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 351
Senast: Acto
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 353
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 017
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Min svägerska har precis fått ta bort sin gamla hund. Innan avlivningen var hon och hennes sambo bestämda med att det inte skulle bli...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka