Hej alla bukefalister

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

rotfruktsblandning

Jag håller mig lite hemlig tills jag är helt säker på att allt gått vägen och känns rätt.

Är det någon som luskar ut vem jag är så uppskattar jag att du håller det för dig själv.

Jag har trots allt bekantas bekanta här på forumet, och ni kanske hittar bilder på andra sidor där jag inte är anonym :bow:

Efter 8 månaders pippande, har jag sett ut så här i snart 1 veckas tid :eek: :banana:

Jag tycker definitvt det ser lovande ut, jag är absolut inte dålig i magen!

Test kommer att utföras på onsdag morgon :crazy:

groda.jpg


Jag får i vanliga fall en grym PMS innan mens då jag ska ta livet av mig och ingenting är bra, detta fick jag dock inte i januari! Och den mens jag fick behövdes inget skydd alls. Ett trosskydd bara för att inte missfärga trosan!

Nu är februarimensen 5 dagar sen, ingen PMS. Och kolla in buken hos en som i vanliga fall är trådsmal :banana:

Jag som börjat tro att jag är steril :eek: När jag såg bilden på hur magen ser ut från en vinkel jag inte ser :banana: Och jag har inte ätit en massa onyttigt och hållt mig ifrån att göra både nr 1 och 2 för att få fram resultatet.

Tvungen att dela med mig lite av min hemliga glädje innan jag kryper ner i sängen.
 
Sv: Hej alla bukefalister

Låter ju helt klart lovande! Håller tummen för dig!

Jag är också anonym, iallafall till nästa vecka, då jag har gått 12+ och den värsta risken är förbi. Vi ska berätta för våra föräldrar i början på veckan, och sedan ska jag bli officiell även här!
 
Sv: Hej alla bukefalister

Uh, tänk om man vore så där slank när jag är UTAN barn i magen ;-)

Hur som helst: Grattis! trots att jag inte har en aning om vem du är. Extra grattis om du klarat dig så långt utan illamående. Min egen graviditet kan indelas i:

1 den illamående tredjedelen
2 den trötta tredjedelen
3 den kolossala tredjedelen

Kom ihåg folsyran,

Fny
 
Sv: Hej alla bukefalister

Håller tummarna för ett positivt test imorgon bitti. :)

Meeen, är du säker på att du inte svankar lite på bilderna, skjuter fram höfterna och putar lite lite? ;)
 
Sv: Hej alla bukefalister

Oj så spännande!! :bump:

Håller alla mina tummar på onsdag morgon!! :)
 
Sv: Hej alla bukefalister

Jättekul om du är gravid !

Men alltså, inte brukar väl maggen börja synas så snart ? När jag väntade mina tvillingar så började det synas i Maj och de är födda i September....
 
Sv: Hej alla bukefalister

Min mage syntes inte förrns i 4:e månaden och ingen annan såg att jag var gravid förrns i 6:e.

Och då är jag smal som ett streck...jag undar vart den lille parveln låg o tryckte inne magen dom första månaderna, för det syntes INGET på utsidan!

Hoppas det är som du tror, lycka till!
 
Sv: Hej alla bukefalister

Håller tummarna för dig att det verkligen blir som du hoppas! :bow:
Vet av egen erfarenhet hur lätt det är att få för stora förhoppningar och hur besviken man blir när det inte blir något!!
Lycka till! :bow:
 
Sv: Hej alla bukefalister

Man kan väl svullna upp i början, tarmarna jobbar långsammare och det blir svullet. Men man är ju inte bebis-tjock sas.
 
Sv: Hej alla bukefalister

Jag har plussat!

Testet visade nästan positivt innan jag kissat klart :eek:

test.jpg


Ringer MVC imorgon :banana:

Måste jag säga att det är otroligt förvirrande känslor just nu ;)
 
Sv: Hej alla bukefalister

Grattis!! Lyckans ost!! :bow:
För mig är det alltid så att gör jag ett grav-test, visar det lite mysko och sedan får jag mens några dagar efter :cry:
 
Sv: Hej alla bukefalister

Testet var enkelt ;) Värre med att hitta nummret till MVC :eek: för att boka en inskrivning....
 
Sv: Hej alla bukefalister

*jäaklskitbukesomhakaruppsig*

Inlägget är till : Rotfruktsblandning !

Jag har nog kommit på vem du är ;)

Poletten trillade ner när jag läste i en annan tråd där du skrivit :D

GRATTIS :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 301
Senast: AlmostEasy
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver er hjälp! För att ni ska kunna hjälpa mig behöver ni höra den låååånga historien så det här inlägget blir nog rätt långt ;)...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 107
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 169
Senast: oz_joj
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp