Heimdahl ny avelschef på Flyinge

Icca

Trådstartare
Saxat från Ridsport

"- Med Karl-Henrik Heimdahl får vi en avelschef som kan vidareutveckla Flyinges position på den svenska och internationella avelsmarknaden. Vi är mycket glada över att kunna knyta Karl-Henrik till vår organisation. Han kommer att tillföra oss ytterligare kompetens och kontakter inom avelsvärlden, säger Flyinges vd Johan Bredberg."

Vad säger ni? Ett alldeles utmärkt val tycker jag, och kanske inte helt oväntat.

Hälsningar Monika

Senast ändrad:
Sv: Heimdahl ny avelschef på Flyinge

Tycker inte jag. Då mister vi honom i AVN o vem är lika meriterad o kunnig att ta över det?
Känns konstigt om han skulle kunna sitta på 2 poster menar jag så jag antar att han måste avgå som ordf i AVN.

Håller med. Väldigt väntat och även bra! Men vem ska ta över hans nuvarande uppdrag??

En liten fråga bara, kanske dum men, Kalle ska väl fortsätta jobba som veterinär på Åby va?

Tycker det känns bra för Flyinges framtid... men inte för hela alla andra med SWB hingstar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Niklas Lindgren lämnar vd-posten i Avelsföreningen för svenska varmblodiga hästen, ASVH. Han efterträds av Karl-Henrik...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: Gunnar
·
C
Avel "Under avelssäsongen 2009 kommer den holländske hingsten Lingh e Flemmingh – Columbus - Uppercut xx, att ingå i Flyinges avelsprogram...
2
Svar
36
· Visningar
4 726
Senast: Fenestra
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Karl-Henrik Heimdahl blir ny avelschef på Flyinge. Han tillträder sin tjänst den första oktober. – Det ska bli...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Gunnar
·
C
Avel Kolla vad jg hittade ! Saxat från Flyinges hemsida ! Avelsclinic Den 1 april kl 09.30-17.00 Tillsammans med ASVH ger...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 456
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka