Heeler försvunnen Småland

Narcissa

Trådstartare
Uppfödaren till en av mina hundar har blivit av med en av sina hanar i skogen utanför Vislanda i Småland.
Lancashire heeler som lyssnar till Spike. Om någon bor där så snälla håll utkik efter honom. Han är väldigt social.

Spike lancashire heeler hane 5 år är bortsprungen sedan nio-tiden i morse i skogarna runt Vislanda, Småland.
Hittelön ring 0702385854 Håller på att anmäla till polisen - timmars kö.
Snälla dela!

SPIKE HITTAD!!!!! Efter 30 timmar! I ett gigantiskt stenrös helt nära huset tack vare en IDhund som följde hans färd runt gården och sen lokaliserade området och sen tack vare min underbara beaceron Yin som markerade platsen.
Helt oskadd men lätt nerkissad och otroligt törstig och bajsnödig.
Mirakel sker! Är så otroliogt glad och tacksam.
Och TACK alla som undrat och stöttat det värmer verkligen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 830
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 963
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka