Heeler försvunnen Småland

Narcissa

Trådstartare
Uppfödaren till en av mina hundar har blivit av med en av sina hanar i skogen utanför Vislanda i Småland.
Lancashire heeler som lyssnar till Spike. Om någon bor där så snälla håll utkik efter honom. Han är väldigt social.

Spike lancashire heeler hane 5 år är bortsprungen sedan nio-tiden i morse i skogarna runt Vislanda, Småland.
Hittelön ring 0702385854 Håller på att anmäla till polisen - timmars kö.
Snälla dela!

SPIKE HITTAD!!!!! Efter 30 timmar! I ett gigantiskt stenrös helt nära huset tack vare en IDhund som följde hans färd runt gården och sen lokaliserade området och sen tack vare min underbara beaceron Yin som markerade platsen.
Helt oskadd men lätt nerkissad och otroligt törstig och bajsnödig.
Mirakel sker! Är så otroliogt glad och tacksam.
Och TACK alla som undrat och stöttat det värmer verkligen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025