Sv: Hedra travaren som westernhäst!!!!!
Men snälla,,,,,,,,,,låt henne hedra travaren som westernhäst om hon vill.
Om du inte är intresserad av det så låt bli att gå in på tråden och läs den då.
Nej,,,det finns ingen annan ras som det "hedras" hit och dit med men än sen då?
Det är väl upp till dom "ras" människorna att göra det.
Jag sitter inte och säger hur duktiga halvblod är för jag har ingen halvblod.
Angående tråden på Gnägg så handlar den om en helt annan sak.
Här är det inte tal om "vilkentravaresomärbästpåwestern,namntack"
utan bara att travaren är duktig på western.
Jag är inbiten dressyrmänniska från början och jag har en travare och har ridit travare i hela mitt liv.
Jag bytte till western för snart ett år sedan för jag tycker westernridningen lämpar travaren bättre än de andra grenarna.
Här finns ett otal olika klasser som travaren kan vara duktig i utan att man tittar på gångarter.
Här kan man delta i SM och även internationella tävlingar utan att det behöver vara "rätt ras".
Westernridningen lämpar sig väl för travaren då här är lite friare form som gäller om än balanserat. Det är inget trycka ihop och upp så mycket som möjligt.
Här får travaren chansen att hitta sin egen balans mer och mindre påverkan av ryttaren.
Det är väl bara bra om man kan hitta en ridstil/ridgren där travaren passar in.
Men snälla,,,,,,,,,,låt henne hedra travaren som westernhäst om hon vill.
Om du inte är intresserad av det så låt bli att gå in på tråden och läs den då.
Nej,,,det finns ingen annan ras som det "hedras" hit och dit med men än sen då?
Det är väl upp till dom "ras" människorna att göra det.
Jag sitter inte och säger hur duktiga halvblod är för jag har ingen halvblod.
Angående tråden på Gnägg så handlar den om en helt annan sak.
Här är det inte tal om "vilkentravaresomärbästpåwestern,namntack"
utan bara att travaren är duktig på western.
Jag är inbiten dressyrmänniska från början och jag har en travare och har ridit travare i hela mitt liv.
Jag bytte till western för snart ett år sedan för jag tycker westernridningen lämpar travaren bättre än de andra grenarna.
Här finns ett otal olika klasser som travaren kan vara duktig i utan att man tittar på gångarter.
Här kan man delta i SM och även internationella tävlingar utan att det behöver vara "rätt ras".
Westernridningen lämpar sig väl för travaren då här är lite friare form som gäller om än balanserat. Det är inget trycka ihop och upp så mycket som möjligt.
Här får travaren chansen att hitta sin egen balans mer och mindre påverkan av ryttaren.
Det är väl bara bra om man kan hitta en ridstil/ridgren där travaren passar in.