Healingkoden?

tott

Trådstartare
Har precis fått en bok som heter Healingkoden. Har någon läst den? Har någon erfarenhet av den?
Berätta!

Hoppas den här tråden hålls fri från nedvärderande skeptiker ;)
 
Sv: Healingkoden?

Tyvärr. Men den låter verkligen jättebra:D

År 2001 upptäckte Alexander Loyd hur man kan aktivera en fysisk funktion som finns inbyggd i kroppen och med vars hjälp vi kan eliminera orsaken till så mycket som 95% av alla sjukdomar och fysiska symtom. Nervsystemet och immunförsvaret kan då utföra sitt arbete med att läka skador och svagheter i kroppen.Dr Loyds upptäckter har valideras med hjälp av tester och inte minst av de tusentals människor från hela världen som har använt healingkoden för att komma till rätta med praktiskt taget alla slags problem när det gäller sjukdomar,känslor,relationer,liksom framgång i arbetslivet.
 
Sv: Healingkoden?

(Dr Loyd är filosofie doktor och psykolog, inte medicine doktor vilket man lätt förleds att tro. Bara en parentes.)
 
Sv: Healingkoden?

Har inte läst boken men blev tvungen att googla ;)

Låter som en skitbra "ide", men som i mitt fall skulle de va bortkastat med tid då jag inte har en aning om vad jag ska "frammana" för bild på stressen...

Jag vet rent krasst att min kropp är stressad just nu (eller har vart i minst 3 veckor) men jag vet ÄRLIGT inte varför... Upplever ingen stress som jag kan sätta fingret på men ändå är min kropp "stressad"....

(hur jag vet att min kropp är stressad är för en drös med saker som min kropp gör som jag inte är van vid, bla spänd käke och munsår som jag bara får vid riktig stress (alltså där jag vet att jag är (psykiskt) stressad osv) )
 
Sv: Healingkoden?

Nej nej det är gud som skulle få nobelpriset, det var hen som gav Loyd koden när han bad på ett flygplan.
 
Senast ändrad:
Sv: Healingkoden?

Där har du faktiskt en viktig poäng. Kämpar man med svår sjukdom är det ett slag i ansiktet när humbugkvackare lovar bot och bättring, man har bara inte varit smart nog att hitta deras fantastiska metod än. Det är bedrövligt!
 
Sv: Healingkoden?

Verkligen kul att inga skeptiker skriver i tråden :)

alla människor healar, fast dom vet inte ens om det ;) ....hahaha, synd för dom då
 
Sv: Healingkoden?

Alla människor har fem armar, fast tre av dem är osynliga och känns bara om man redan vet om dem.
 
Sv: Healingkoden?

*kl*
Oj, nu kanske vi är glädjedödare igen. Här var visst bara blåögda nickedockor tillåtna.:yuck::banghead::meh:

Jag efterlyser sådana som läst boken och som har erfarenhet (positiv eller negativ) av den - inte blåögda nickedockor och inte sådana som gör sig rolig (tror sig iaf) på andras bekostnad.
 
Sv: Healingkoden?

Jag behöver inte läsa boken för att kunna döma ut konceptet healing. Det fungerar inte.
 
Sv: Healingkoden?

Den på vars bekostnad jag gör mig rolig är Alexander Loyd.

Seriöst:

År 2001 upptäckte Alexander Loyd hur man kan aktivera en fysisk funktion som finns inbyggd i kroppen och med vars hjälp vi kan eliminera orsaken till så mycket som 95% av alla sjukdomar och fysiska symtom. Nervsystemet och immunförsvaret kan då utföra sitt arbete med att läka skador och svagheter i kroppen.Dr Loyds upptäckter har valideras med hjälp av tester och inte minst av de tusentals människor från hela världen som har använt healingkoden för att komma till rätta med praktiskt taget alla slags problem när det gäller sjukdomar,känslor,relationer,liksom framgång i arbetslivet.

Varför funderar du ens två sekunder över något som beskrivs på det viset?
 
Sv: Healingkoden?

kl

Förundras över att det aldrig går att föra en vettig diskussion om sånt här på Buke. Vettig betyder inte att alla tycker lika.:banghead:

Suck!!!:meh:
 

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 271
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 040
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 997
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
585
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp