Hatthållare till vägg?!

Kickis

Trådstartare
Jag behöver lite smarta tips på hur man kan bygga en hatthållare till att kunna ta med mig hattarna i lastbilen. Har inte plast för massa hattlådor, men har en ledig vägg att hänga upp nån typ at hängare på. Men de ska hänga kvar även om bilen skuttar lite.;) Och helst inte gör hatten allt för missformad. Nått bra tips????

Sv: Hatthållare till vägg?!

På ikea har de ett skoskåp i plast, bredd 51 cm, djup 18 cm och höjd 39 cm. Dessa säljes om tre och går att fästa på vägg. Nu är jag osäker om djupet på 18 cm är tillräckligt för en hatt.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 881
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka