F
ft_lover
Nån mer än jag som tycker att det är så himla häftigt med hästviskare! många av oss som blir vänner med våra hästar och sköthästar men hästviskare har ju en förmåga att verkligen se allt från hästens sida! den förmågan är nått man inte ska gå miste om !
nån som vet ungefär hur det går till ? med hästviskning ?
elr bara bra sätt att kunna kommunicera med hästar på ett bra sätt , för oss "icke-hästviskare"
hehe . Puss och Kram på er alla hästälskare !
PS: har tänkt hela dagen på hur fint min lilla isac tog sina småskutt igår när jag ledde omkring på honom ! Så fint han hoppar asså !
men han travade på riktigt snabbt när vi tog honom på släp senare ahah , rejält nöjd med hans insáts igår , han ställde verkligen upp till 100% , det känndes ! *NÖJD* .D.S
nån som vet ungefär hur det går till ? med hästviskning ?
elr bara bra sätt att kunna kommunicera med hästar på ett bra sätt , för oss "icke-hästviskare"
hehe . Puss och Kram på er alla hästälskare !
PS: har tänkt hela dagen på hur fint min lilla isac tog sina småskutt igår när jag ledde omkring på honom ! Så fint han hoppar asså !
men han travade på riktigt snabbt när vi tog honom på släp senare ahah , rejält nöjd med hans insáts igår , han ställde verkligen upp till 100% , det känndes ! *NÖJD* .D.S