P
Ponyta3
Hej jag undrar om det är någon som har erfarenhet av detta ? någon som t ex testat det eller till och med är en? jag skulle vara så tacksam för svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej jag undrar om det är någon som har erfarenhet av detta ? någon som t ex testat det eller till och med är en? jag skulle vara så tacksam för svar
Jag har hört en historia iaf, som jag tror t.o.m. var med på något TV-program om någon sån hästpratare, som analyserar hästens hår och kan ställa fullständig diagnos på hur den mår. Då hade man skickat in tagel från Streiff som ju står 'uppstallad' i Livrustkammaren, denna fick en hel diagnos, ledsen och hovböld och massa konstigheter. Inte tal om att den varit död i över hundra år....
Streiff har varit död i nästan 400 år.
Hur tusan kan man säga sig prata med hästar när man inte ens ser/vet vilken färg och kön hästen har
Men alltså..vadå? Hästen vet nog själv vad den har i sitt huvud ja, annars hade det vart illa.Hästen vet själv om du vet eller inte vad den säger eftersom du inte svarar när den tänker..
Alltså visar den oss människor genom kroppsspråk.
En häst som kommer rusandes in i hagen lyssnar inte, bryr sig inte om den jagade stackars hästen skriker och sparkar mot den elaka... Som vi människor....