Hästuppköpare

P

Pipan

Finns det någon som känner till om det finns islandshästuppköpare i trakten av Enköping-Strängnäs-Eskilstuna? Ska sälja min isis och är nu rädd att den som kommer och hämtar henne i helgen är uppköpare. Fick bara känslan att det kunde vara så. Hur kollar man det?

Sv: Hästuppköpare

Vet du inte till vad för personer du säljer? :confused:
Har du inte undersökt lite till vad människan ska ha hästen till osv?Var denna bor?

Sv: Hästuppköpare

Bor i den trakten men tyvärr vet inget om det finns. Möjligt att jag har hört om ett ställe men kan inget säga säkert.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 172
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Squie
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka