Hästtransportörer

Status
Stängd för vidare inlägg.

krambanan

Trådstartare
Jag ska transportera min ponny från Gränna till Uppsala och funderar på att anlita en hästtransportör. Någon som har någon erfarenhet av dettta? Som kanske kan rekommendera någon som är billig och bra eller som har ett förslag på en annan lösning? Någon som har skickat sin häst med travtransporter?

Mvh Maria
 
Kolla i ridsport, där finns de flesta svenska med. :)
Vi har skickat med travtransporter flera gånger och det har fungerat bra men då får man ofta hämta dom på en travbana eller liknande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 179
Senast: MML
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 255
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Vi är på väg att köpa en häst som står i Göteborg, själva bor vi norr om Stockholm. Vi funderar på att anlita en professionell...
Svar
12
· Visningar
1 795
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp