Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför säger du så?
För att det är min åsikt.
Vad grundar du det på?
Dom trasiga hästarna.
Dom vanskötta fölmärrarna hos människor utan kunskap som tror sig kunna tjäna storkovan på sina fölautomater.Inkörningsrutinerna
Osv ..
Givetvis är inte alla rötägg, men hade det inte varit så mycket pengar i sporten hade mycket lidande kunnat undvikas.
Hoppsan,har vi trampat dig så på tårna?
Så länge jag kan förbättra tänker jag försöka göra det,jag har inte prenumererat på något kedjebrev om spö etc.Har faktiskt inte kontakt med någon annan som skrivit här.Men kritik är bra,det förbättrar och förändrar.Självklart tar man upp det på travforumet,var annars? Detta är en plts för diskussion vet du..och alla kan inte tycka som du!
Hoppsan,har vi trampat dig så på tårna?
Så länge jag kan förbättra tänker jag försöka göra det,jag har inte prenumererat på något kedjebrev om spö etc.Har faktiskt inte kontakt med någon annan som skrivit här.Men kritik är bra,det förbättrar och förändrar.Självklart tar man upp det på travforumet,var annars? Detta är en plts för diskussion vet du..och alla kan inte tycka som du!
Ja men precis..Nu har både Kalla fakta och SHV fel såklart. Det är väldigt många som har fel och ni rätt..Spelar väl för er egentligen inte någon roll vem som säger att något är fel med eran "sport", eftersom dom ändå har fel och vinklar allt.Jag vägrar tro att SHV skulle blanda sig i något om dom inte ansåg att det fanns något som var felaktigt.Jag har också insyn i SHV och jag tycker att dom gör ett kanonjobb.Men det tycker väl inte du? För dom har ju sagt något ont om travet,och där finns väl inget som är fel?
Så länge jag kan förbättra tänker jag försöka göra det,
I det här forumet är man inte välkommen som "förbättrare" om man inte är i detta nu involverad inom travet,eftersom jag är stämplad som någon slags travhatare här så är det ingen som vill lyssna på mina ord.Jag får helt enkelt bara agg tillbaka.