Sv: Hästsport eller djurplågeri??
Vart har jag sagt att du inte får varken tala eller förbättra?
Mitt råd om du vill färbättra är väl att du lägger din energi på djurskyddet och djurskyddslagen, för eftersom även travet regleras o kontrolleras enligt den så är det väl där felet ligger, inte hos oss på Buke?
Jag har ingen aning om vad du baserar dina påståenden på, jag kommenterade det öppna brev du la in som baserar sig på Kalla Faktas program.
Men det är ju ganska märkligt att dina erfarenheter och insikt så långt skiljer sig från alla andras som faktiskt har insyn i travet dagligt på olika nivå?
Och var det inte du som hävdade att doping var vanligt förekommande, att hästar travade bättre om de blödde om hovarna osv??
Och varför får bara du tycka att det finns felaktigheter inom travet,men inte jag? Är inte denna tråden skapad för oss som vill förbättra travet? Vad är det för fel på att vilja förbättra? Jag får aldrig något svar på det?Jag har sagt tusen gånger vad det är jag tycker är fel,men ändå får jag samma fråga om och om igen. Personligen såg jag inte programmet om just travet,utan baserar fortfarande mina uttalanden på det jag har sett i.r.l
Jag vill inte lägga ner travet helt,återigen. Jag öser inte ur mig galla.Jag diskuterar,men ni verkar inte tåla det här,och då undrar jag vad ni gör här? Alla som blir arga och inte kan föra en vettig diskussion kan väl låta bli att läsa det jag skriver då?
Vart har jag sagt att du inte får varken tala eller förbättra?
Mitt råd om du vill färbättra är väl att du lägger din energi på djurskyddet och djurskyddslagen, för eftersom även travet regleras o kontrolleras enligt den så är det väl där felet ligger, inte hos oss på Buke?
Jag har ingen aning om vad du baserar dina påståenden på, jag kommenterade det öppna brev du la in som baserar sig på Kalla Faktas program.
Men det är ju ganska märkligt att dina erfarenheter och insikt så långt skiljer sig från alla andras som faktiskt har insyn i travet dagligt på olika nivå?
Och var det inte du som hävdade att doping var vanligt förekommande, att hästar travade bättre om de blödde om hovarna osv??