hästskötare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare summerlove
  • Startdatum Startdatum
S

summerlove

hello :)
skulle vara intresserad av att höra av er som jobbar som hästskötare hur mycket ni jobbar i veckan -ungefär:smirk: hur många hästar har ni ,vad tjänar ni:rofl: ~skulle vara roligt att höra lite:D :D trivs ni med jobbet?

Sv: hästskötare

Sist jag svarade på något liknande här dömde alla ut mig totalt...:crazy:
Men jag jobbar i ett mindre stall med ca 15-20 hästar, oftast 18. Har inga egna passisar, vi två som jobbar delar på alla, men det är helt okej. Jobbar 4 dagar i veckan. Tjänar 12 000 före skatt.

Trivs enormt bra, vaknar varje morgon och tycker det är kul att gå till jobbet. Dessutom funkar det bra med mina egna hästar, kan ta dem delvis på arbetstid. Haft ett par andra jobb, men vill inte byta ut mitt nuvarande för allt i världen. Även om man kanske inte säger så varje dag i veckan...:smirk:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
723
Senast: Whoever
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 087
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London