R
Roccopower
Jag har alltid varit MYCKET skeptisk till folk som anser att dem kan tala med djur. Men vi har en bekant som är synsk och håller på med lite allt möjlig. Och det är verkligen på riktigt. Hon har börjat inrikta sig mer och mer på hästar nu och har varit hos några olika och frågade om hon fick komma till oss för att utforska mer. Vi tänkte att det kan ju inte skada hästarna på något vis så varför inte testa!
Jag kan säga att jag är i chocktillstånd. Jag vet nte vad jag ska tro! Det var så mycket som stämde. Ingnting hon sa var en omöjlighet och jag fick svar på många frågor om mina hästars beteende osv.
Det blev en väldigt känslosam dag av mycket tårar men även skratt.
jag kan även tillägga att hon inte visste någonting om hästarna sen tidigare. Och hon sa saker som hon inte kan ha en aning om annars..
Som sagt, jag vet inte vad jag ska tro.
Är det någon som har egna erfarenheter om det här?
Berätta gärna! Har ni ändrat uppfattningen eller har det hjälpt er på något vis?
Jag kan säga att jag är i chocktillstånd. Jag vet nte vad jag ska tro! Det var så mycket som stämde. Ingnting hon sa var en omöjlighet och jag fick svar på många frågor om mina hästars beteende osv.
Det blev en väldigt känslosam dag av mycket tårar men även skratt.
jag kan även tillägga att hon inte visste någonting om hästarna sen tidigare. Och hon sa saker som hon inte kan ha en aning om annars..
Som sagt, jag vet inte vad jag ska tro.
Är det någon som har egna erfarenheter om det här?
Berätta gärna! Har ni ändrat uppfattningen eller har det hjälpt er på något vis?