"Hästpratare"?

Re: \"Hästpratare\"?

Jag har fått uppfattningen att Insider.. De har ngt emot nått, och då f-n ska de bevisa att de har rätt, även om de har fel. Spelar ingen roll om de får fram ngt positivt, för det är inte det som är vitsen.. de ska bevisa att de minsann har rätt i sina tvivel.

De om några är trångsynta, och jag blir lika irriterad varje gång jag ser på det programmet. Och ja, jag såg om Pinnen och anser än idag att ägarna är de som bär skulden för hans öde.
 

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 145
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 431
Senast: Amha
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 158
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp