"Hästpratare"?

Re: \"Hästpratare\"?

Jag har fått uppfattningen att Insider.. De har ngt emot nått, och då f-n ska de bevisa att de har rätt, även om de har fel. Spelar ingen roll om de får fram ngt positivt, för det är inte det som är vitsen.. de ska bevisa att de minsann har rätt i sina tvivel.

De om några är trångsynta, och jag blir lika irriterad varje gång jag ser på det programmet. Och ja, jag såg om Pinnen och anser än idag att ägarna är de som bär skulden för hans öde.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 587
Senast: Claraclara
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 461
Senast: MiniLi
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 558
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 219
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka