Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är väl detta också ett fall med en djurtolkare bakom eller, om du nu säger att de flesta fallen är en djurtolkare bakom eller???
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=487651
Men man kan lite mer på en veterinär än man kan på en "djurpratare".
Det kan diskuteras ibland. Har själv haft en häst på ett stor djursjukhus i Skåne där de hade min häst till försökskanin för de hittade inte felet på henne.
Till slut var hon bara skinn och ben kvar
Och djurprataren hade kunnat sagt vad det var för fel?
Och detta hade en hästpratare kunnat förhindra?
Det var väl inte det som var frågan. Någon skrev att man kunde lite på veterinärer men det kunde man inte i dett läget... Eller hur
Veterinärer är inga gudar som har svar på allt, men dom har nog väldigt mycket mer svar än vad en hästpratare har... för dom gissar ju bara. Veterinärer har ju utbildat sig i över 5 år, och mig veterligen finns det ingen utbildning för hästpratare...
Men har de inte svar på vad felet är så ska de väl se till att djuret inte är en försökskanin
De gav sig inte utan skulle ha reda på vad felet var men som jag skrev innan så hittade de inget förrän på obduktionen. Jag tycker själv de skulle avlivat henne tidigare och jag vet inte hur många gånger jag bad att de skulle göra det för hon mådde inte bra...
Du som ägare har väl bestämmande rätt över din häst, bara att säga ifrån och avliva när man tycker att det räcker... förstår inte problemet?
När jag bad de avliva henne så ville de försöka lite till, de lyssnade inte ens på vad jag sa. Det enda svar jag fick var att de ville försöka lite till