Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är det ofta okunniga ägare som använder sig av dessa "skojare", dom som kan häst använder en veterinär...
MVH Russin8
Om du läser mitt inlägg ordentligt ser du att hästprataren sagt att stoet haft föl, inte varit dräktig.
Då undra man varför de köpt häst igentlig och vad är det för folk de har i sin närhet, skulle inte de kunna öppna munnen och säga till de att ta ut vet i så fall... Ser man att något är fel på en häst så nog fanken öppnar man flabben och säer något oavsett om det är en oerfaren hästägare eller en erfaren...
Prio 1 är alltid veterinär om det är något fel på hästen...
Men tänk tanken att du tar ut en sk häst pratare och den ger dig en bakgrund till varför din häst beter sig på ett visst sätt. Du handlar sen efter det.
Det kan ju bli hur fel som helst. Det kan ju göra att du hamnar ännu mer fel än var du är nu. Du kan ju förstöra hästen mer.
Nä, handla efter vad som syns nu (nu vet jag inte vad du har för problem med din häst) och inte vad som eventuellt kan ha hänt.
Om du läser mitt inlägg ordentligt ser du att hästprataren sagt att stoet haft föl, inte varit dräktig.