T
traz
I januari -06 köpte vi en d-ponny som inte hade något hästpass. Tog hit en id-kontollant och skickade in papperen den 1/2-06. Tyvärr så skadade hästen sig så allvarligt att den togs bort i juli samma år. Mailade då ASRP och förklarade hur det var och att dom inte behövde lägga ner någon tid på hans pass. Skrev också om det var något mer dom behövde ha reda på var det bara att höra av sig.
Hade innan jag mailade dom försökt att få tag i dom per telefon men inte lyckats. Idag nästan på dagen 2år efter det jag skickade in papperen fick jag i brevlådan en brevpostförskott avi från ASRP
Är det någon mer så råkat ut för detta och vad gjorde ni då. Det är ju inte kul att betala för ett pass när hästen varit död i 1 1/2 år
Hade innan jag mailade dom försökt att få tag i dom per telefon men inte lyckats. Idag nästan på dagen 2år efter det jag skickade in papperen fick jag i brevlådan en brevpostförskott avi från ASRP
Är det någon mer så råkat ut för detta och vad gjorde ni då. Det är ju inte kul att betala för ett pass när hästen varit död i 1 1/2 år