Hästmassör/Equiterapeut

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 869
B

**BORTTAGEN**

Hej! Jag funderar allvarligt på att utbilda mig till något av ovanstående. Tänkte höra om det finns nån som har utbildat sig eller tänker göra det. Hade varit skoj att höra vad ni tycker/tyckte o var någonstans utbildningar finns. Har hört att det ska finnas på distans oxå iaf massörutb. Tacksam för svar! :banana:

Var läste du då? *Nyfiken* Hur gjorde du med finansieringen? Har fått för mig att dessa utb. inte e studiestödberättigade...

Jag ska börja läsa till hästmassör nu den 8 september. Ska läsa i kvänum, närheten av skara.
Tyvärr så får man inga pengar från csn utan får bekosta hela kalaset själv :mad:

Jag läste på vad det då hette ISHU... nu heter det väl bara HTU..
Finanserna kom från banken :crazy: och de blev dyrt... men halv klassen fick sin utbildning betald av ABF, men om jag förstått de rätt, går det inte längre att få dem att betala. :mad:
Men utbildning var väl värd sitt pris! :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 356
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 888
Senast: Mia_R
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 429
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?