Hästmärken/hästfolk och hundtäcken

Saybia

Trådstartare
Visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik ;)
Nåja, efter att ha spanat runt lite efter hundtäcken på nätet så blev jag nyfiken på vilka "hästmärken" det finns på hundtäcken/kläder?

Som ett exempel så gör ju Hansbo hundtäcken, likaså har jag sett Kyra K och Mark Todd täcken till hund.

Finns det fler?

Sv: Hästmärken/hästfolk och hundtäcken

Sedan finns det domani som har super snygga täcken och jättebra passform. Horsewear har oxå täcken.

Måste bara fråga, är det din kines på bilden?

Förlåt för min trådkapning:o

Jo, det är min kines ;)

Åh va kul!
Har ju också kines..som syns på bilden
<--------
fast min är inte sådär supernaken som din, hon blev varken
riktig puff eller naken. fast hon är renrasig!

vilken kennel kommer din ifrån?:bump:

Jo, vilken söt :love:
Har en bekannt som har en kines som är väldigt hårig, den ser ut som en puff det är endast tänderna och behåringen under magen som "skvallrar" om att det egentligen är en naken.

Min vovva kommer från Chineseblue's, varifrån kommer din? :)

(och härmed har jag kapat min egen tråd ganska rejält :angel: )

Kan ni inte sätta in länkar om ni har till vart täckena finns???:idea:
Har en frusen hund som vill ha ett riktigt läckert å användbart täcke..

Jag har ett Showmaster, köpt på Hööks. Det är ett regntäcke med teddyfoder "som andas", jag är väldigt nöjd och Diesel gillar det :)

Har man stor hund behöver man inte ens köpa sådant täcke. Vi köpte ett demo-hästtäcke till vår storpudelhane. Stallshopen här i Tomelilla tar hem om det är folk som vill ha. Det är precis likadant som ett stort till hästarna, bara det att det är en fjärdedel så stort. Vi har t o m två ilägg så täcket blir varmare på vintern. Jag tror vi gav 250 kr för det.

/Jenny

Jo, vilken söt :love:
Har en bekannt som har en kines som är väldigt hårig, den ser ut som en puff det är endast tänderna och behåringen under magen som "skvallrar" om att det egentligen är en naken.

Min vovva kommer från Chineseblue's, varifrån kommer din? :)

(och härmed har jag kapat min egen tråd ganska rejält :angel: )

Tack! Fast där var hon inte så gammal, så hon har ganska kort hår..
Nu har hon en riktigt hårsvall!:love:

Tycker bilden på din kines är så jäkla tuff! hihi.

Tyvärr hade dom inget kennel namn när jag köpte henne, det var
deras första kull. Men det va verkligen meningen att jag skulle ha henne och så är jag inte intresserad av utstälnning så det gjorde mig
inte så mycket:banana: (fast missförstå mig inte, hon är helt korrekt i allting).:D

Skulle va kul att se flera bilder på din kines!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 435
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 061
Senast: Lazio
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 785
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 440
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar