Hästlivet på västkusten, hur är det?

Sv: Hästlivet på västkusten, hur är det?

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Jaaaaaa, det är klart att Borås ligger österut! :)

Det vet jag att det gör, jag frågade för att jag inte alls fick ihop det med att Hindås ligger västerut, påväg till Borås. Hur fasen kan det både ligga västerut och mot Borås, när Borås ligger österut??? :confused::crazy:

Sv: Hästlivet på västkusten, hur är det?

Det vet jag att det gör, jag frågade för att jag inte alls fick ihop det med att Hindås ligger västerut, påväg till Borås. Hur fasen kan det både ligga västerut och mot Borås, när Borås ligger österut??? :confused::crazy:
Eh?
Jag antar att jag inte var tillräckligt tydlig i min skrift eftersom du inte förstår att jag skrattade för att jag insåg vad jag hade skrivit när du påtalade det.

Givetvis skrev jag fel. Var det ens så svårt att förstå att du var tvungen att skriva 2 st inlägg om det?

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 979
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 957
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 672
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar