Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stövlarna kommer inte från dem, utan från en annan affär och dem beställde jag förra måndagen. Inom sju dagar sade dem när jag frågade och nu har det faktiskt gått sju arbetsdagar också.
Jag beställde saker därifrån förra veckan, och det kom på 5 arbetsdagar, trots att paketet skulle ända upp till Norrland
Sist jag beställde tog det betydligt mycket längre tid.
kul att slippa vänta! Jag skickade in papprena till hästpasset i sommras, hade hört skräckhistorier om de som fått vänta månader!!! Mitt kom två dagar senare...=)
Hundavel & Ras Och, värt att notera, är att även nyfikenhet mm påverkas av generna.
Jag vet tex hur många hundar som helst som blivit så rädda på lure...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.