Hastighetsrekord?

lil-sis

Trådstartare
Beställde från börjes i tosdags och paketet kom idag! Inte snabbpaket...

Mina stövlar däremot... :(

Jag beställde i fredags och paketet kom igår. Både jag och mamma blev klart chockade :eek: Det brukar ju ta jättelång tid...

Stövlarna kommer inte från dem, utan från en annan affär och dem beställde jag förra måndagen. Inom sju dagar sade dem när jag frågade och nu har det faktiskt gått sju arbetsdagar också. :mad:

En enda gång har jag beställt från Börjes och det tog max 3-4 dagar. Blev jättechockad!

Jag beställde saker därifrån förra veckan, och det kom på 5 arbetsdagar, trots att paketet skulle ända upp till Norrland :)
Sist jag beställde tog det betydligt mycket längre tid.

oj det var snabnbt och ute i god tid är du också..(har för mig att du ska tävla i April?) :bow:

själv beställde jag därifrån 3 veckor innan en tälving och fick kavajen precis dagen innan *tur*

kul att slippa vänta! Jag skickade in papprena till hästpasset i sommras, hade hört skräckhistorier om de som fått vänta månader!!! Mitt kom två dagar senare...=)

Frakten kostar väl alltid 80:- har jag för mig. Inte över 100:- iaf :)

Åh jag väntar på att min ägarbevis ska komma tillbaka med Patsys RCnr för jag har önskat stambokföra henne, skickade in det i augusti :crazy:

Hihi ja det va snabbt! Du hade nog tur ;)
Många väntar kanske tills nya katalogen kommer

Själv väntar jag på 2 täcken från Exklusiv. Stod på hemsidan att det tar 3-4 dgr, men på orderbekräftelsen när jag beställt stod det ca 10 dgr *sucka*

Liknande trådar

Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 998
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
392
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?