Hästgymnasium Runt Göteborg.

Kungsbacka har hästgymnasium. Annars kan du ju söka till Plönningeskolan eller Munkagård i Tvååker utanför Varberg.

Finns ett nytt gymnasium i Göteborg som heter Göteborgs ridgymnasium. Gå går man på Bräckegymnasiet och rider på Alleby ridskola.
Sida:www.brackegym.educ.goteborg.se
(har precis varit på gymnasiemässan så har lite koll :))

Dingle lantbruksskola i Dingle, ca 12 mil norr om GBG mot Strömstad, Uddevalla...
Tenhult i Jönköping.
Kungsbacka...
sök på lantbruksskola på nätet så hittar du många!

Alleby ridklubb startade hästgymnasium i höstas, vet inte hur det funkat men du kan ju alltid åka dit o kolla! Ligger vid säve flygplats,ungefär vid galoppbanan!
Man går iaf i skolan på bräcke gymnasium.
/F.d ordf. i Alleby Ridklubbs ungdomssektion

Liknande trådar

Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 876
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar