Hästgymnasium Runt Göteborg.

Kungsbacka har hästgymnasium. Annars kan du ju söka till Plönningeskolan eller Munkagård i Tvååker utanför Varberg.

Finns ett nytt gymnasium i Göteborg som heter Göteborgs ridgymnasium. Gå går man på Bräckegymnasiet och rider på Alleby ridskola.
Sida:www.brackegym.educ.goteborg.se
(har precis varit på gymnasiemässan så har lite koll :))

Dingle lantbruksskola i Dingle, ca 12 mil norr om GBG mot Strömstad, Uddevalla...
Tenhult i Jönköping.
Kungsbacka...
sök på lantbruksskola på nätet så hittar du många!

Alleby ridklubb startade hästgymnasium i höstas, vet inte hur det funkat men du kan ju alltid åka dit o kolla! Ligger vid säve flygplats,ungefär vid galoppbanan!
Man går iaf i skolan på bräcke gymnasium.
/F.d ordf. i Alleby Ridklubbs ungdomssektion

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 160
Senast: Nota
·
Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 239
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
965
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Fungerar plegicil på människor också? Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju...
Svar
9
· Visningar
679
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10