Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Hej å varmt välkommen till vårt underbara gäng... Här pratar vi om allt å inget... Hoppas du kommer trivas...
Iaf, trodde i min enfald att jag skulle ta mig ut idag... Tsss, så jag bedrog mig... blev lite filmtittande och sen dags för lite "skotta-skit"dags..... å sen var ju min rygg å armbåge död Jaja, vädret har ju inte vart på topp så ingen förlust för den sakens skull men både jag å Kamel hade tyckt det vart skönt med lite Roliga Skogen-skump
Imorgon kommer svågern på besök så då kanske jag piper iväg när det blir för mkt traktor, dator, bil och annat gubbsnack....
Eeehhh.... hej på er alla tanter och gubbar.
Jag är helt ny på detta med att vara en del i en tråd så det kanske tar ett tag innan jag blir haj på det. Men har läst lite på era dialoger och tycker det verkar hel kul. Så jag hänger gärna på....
Jag är 47 och har ingen egen häst utan rider andras hästar i tid och otid. Ja .. eller jag har faktiskt precis köpt en lite pålle som jag har tagit en bild på men den förstår jag inte hur jag ska få in i detta meddelande ... så får se om jag kan visa den senare . ...
Hej å varmt välkommen till vårt underbara gäng... Här pratar vi om allt å inget... Hoppas du kommer trivas...
Iaf, trodde i min enfald att jag skulle ta mig ut idag... Tsss, så jag bedrog mig... blev lite filmtittande och sen dags för lite "skotta-skit"dags..... å sen var ju min rygg å armbåge död Jaja, vädret har ju inte vart på topp så ingen förlust för den sakens skull men både jag å Kamel hade tyckt det vart skönt med lite Roliga Skogen-skump
Imorgon kommer svågern på besök så då kanske jag piper iväg när det blir för mkt traktor, dator, bil och annat gubbsnack....