Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att Terre-a-Terre ska bli fysiskt uppbyggande behöver ryggmuskulaturen gå från full aktivitet till full avslappning i varje språng. Detta diskuterades också med SLU-veterinären på tidigare nämnda middag, men jag kommer faktiskt inte ihåg detaljerna nu. Han hade iaf en ypperlig biomekanisk förklaring till varför och hur...
.
En 5-åring e: Blue Hors Romancier ue: Beach Boy. Det finns massor med bilder på lillprinsen i snacktråden här på AR. Postade nyligen..
Att hästen är "av sportmodell" tycker jag är en dålig bortförklaring. Jag har själv en sådan hemma i hagen, och han är fullt kapabel att slappna av även på främmande platser och med stimmig publik. Det handlar om hantering och uppfostran i kombination med en ridning som faktiskt främjar avspänning.
Jag skiljer på energi och anspänning. Energi måste alltid finnas, men den ska kunna kombineras med avslappning.
Förklara gärna. Jag tror du blandar ihop. Anspänning är inte spänning.
Är du ute och visar upp eller tävlar din häst på ställen med mycket publik? I vilka sammanhang som går att jämföra?
Ser att jag svarade svaranden
Varför jag frågade från början var just för att den höll nosen så rakt fram på lång tygel, jag tycker det ser konstigt och lite onaturligt ut, har även sett det på någon annan privathäst och ridskolehäst. Jag tackar för de svar jag fick och kan summera att den antingen är spänd någonstans, tittig eller byggd sådan. Ber också missan om ursäkt att jag tog in tråden på ett sidospår, åter till din fråga!
Varför jag frågade från början var just för att den höll nosen så rakt fram på lång tygel, jag tycker det ser konstigt och lite onaturligt ut, har även sett det på någon annan privathäst och ridskolehäst. Jag tackar för de svar jag fick och kan summera att den antingen är spänd någonstans, tittig eller byggd sådan. Ber också missan om ursäkt att jag tog in tråden på ett sidospår, åter till din fråga!