C
concierge
Jasså, ja, jag har då ridit i kankse 3 år 4-5 gånger i veckan och nu det senaste året har det varit 4-6 gånger vecka eftersom att jag börjat rida till häst. Nog har jag ju bättre sits än vad jag hade när jag började rida men den är ändå inte bra. Har ridit för massa olika personer under den tiden men jag har inte fått någon kommentar om sitsen. Sen finns det ju vissa som ridit i 2 år som har bättre sits än en som ridit i 5 år, så jag tror att det är från person till person vad man har för sits, bra elelr dålig.
Men jag tnäkte bara att det är ju rätt många småtjejer som sitter och sågar i hästarn för att dem ska gå på tygeln, om man kunde ge ett vettigt svar åt dem vad man istället kan göra som är bättre så vore det ju bättre för både hästen och ryttaren eller har jag förstått fel?
Men jag tnäkte bara att det är ju rätt många småtjejer som sitter och sågar i hästarn för att dem ska gå på tygeln, om man kunde ge ett vettigt svar åt dem vad man istället kan göra som är bättre så vore det ju bättre för både hästen och ryttaren eller har jag förstått fel?