M
Marri
i söndags va jag ute å körde 3 åringen å allt gick jättebra. va supernöjd när jag kom tillbaka till stallet. på stallplanen stog mamma å väntade. å så precis när jag skulle hoppa ur fick hästen ett skotti baken å tog ett stort språng framåt. å jag som inte alls va beredd på det ramlade bakåt å slog i svanskotan å ryggen i backen medans jag såg hästen skena in genom stallgången å ut genom bakdörren som olyckligtvis stod öppen vagnen var förstor för öppningen så den fastna men hästen hoppa ut med ett sånt ryck att hon gled ur selen jag som låg på backen å skrek å grät för jag fick så jävla on kund eju inte göra nått så mamma sprang ut i natten,lr ja de va ju lite mörkt, å hittade hästen oskadd men chockad stående i dyngstacken mamma ledde in henne i stallet å efter 10 min kom jag upp på benen å haltade fram till hästen å lugnade henne. speedcarden blev alldelens sne i skacklarna men selen höll som tur va. å jag kan ju säga att det inte första gången en häst fastnar med vagnen i den dörren
va bara tvungen att berätta
va bara tvungen att berätta