Hästar som går F1 och T1 med bra resultat?

Taefill

Trådstartare
Finns det många såna? Hingstar som själva tävlar eller lämnar avkommor som gör det?
Med "bra resultat" menar jag så de står sig på regional nivå i både T1 och F1. Verkar ju annars ofta vara antingen eller, men jag vet att jag har sett iallafall ett par på SM som tävlat F1 och T1, men självklart har jag glömt vilka :crazy:

Sv: Hästar som går F1 och T1 med bra resultat?

Kraftur frá Bringu!

På VM 2007 vann han F1 och kom tvåa i T1 och på SM 2011 vann han T1 och kom tvåa i F1.

Läste ordentligt nu... Vet inte om de finns många, men det finns iallafall en som gör de jävligt bra! ;)

Mökkur har finna resultat i framförallt T1 men har finfina resultat både i fyr och 5 gång. Har också tävlat pasd på hög nivå men han är pensionär nu.

Leiknir och Kraftur var det nog jag tänkte på :D

Men kul att det finns flera!

Askur från Håkansgården gick ju både när han tävlades.
Kjarni vom Wallberg
Örn frá Efri-Gegnishólum -dansk
kommer säkert på fler

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 734
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 603
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 217
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I