Hästar släpptes lösa i stall

Sv: Hästar släpptes lösa i stall

Fy så onödigt. Alla hästarna skadade, veterinärvård - allt för att någon inte har alla indianerna i kanoten.

Herregud, vad är det för idiot som gör sådant?! :eek: :mad:

Usch, tänk om det är några djurrättsaktivister som har börjat "rädda" hästar! :crazy:

Fan att det finns sådana idioter.Vi hade problem med det förra året.Började på julafton.Det låg morötter och grenar framme,så det var ju solklart att någon varit där. Det hände fler gånger.Som tur var skadade sig ingen.

De som drabbas av detta bör vara vaksamma, då detta är kan vara hästplågare som är i farten. Ett sätt att dölja spår efter dom själva.

Usch, blir alltid så orolig när jag läser om sån´t här, att något ska hända i stallet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 563
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 363
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 738
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar