Hästar i träning

E

Eem

Det är ju dags att betala b-licensen igen... Men hur är det med den här hästar-i träning-listan, alltså där man skriver in vilka hästar man har i träning? Har den kommit eller kommer den när man betalt licensen? Kommer inte ihåg hur det brukar vara... så att jag inte har slarvat bort det papperet.... skulle vara just likt mig det :crazy:

MVH Eem

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hästar i träning

har du inte skickat in den har väl licensen slutat gälla och hästarna saknar tränare :angel: .Men då ska det heller inte komma nån räkning :confused:

Eh, jo hästarna har en tränare, (enligt travsport.se iaf :D ) Men en sån här lista får man ju fylla i, eller bara bekräfta, varje år.
Vet att senast jag såg detta papper så var bara äldsta starthästen med och nu ska en tvååring med på listan också. Men NÄR jag såg detta papper har inte mitt dåliga minne reda på. Kan ha vart för just ett år sen eller några månader sedan :eek: (senil redan vid 23 är ju inte bra :smirk: )
Så vad jag vill veta är NÄR kommer detta papper?

MVH Eem

du behöver inte vänta på papprerna ! du kan ringa sek på din bana. :D
så gjorde jag i allafall ....men det är ju några år sen :eek: :D

ja det är bara att ringa sekretariatet.....dom uppdaterar ju ständigt för tränarna..

Till mig kom pappret i november, skulle vara inskickat första december för att licensen säkert skulle gälla i januari. Säger som andra, ring till sekis och kolla.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 833
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 424
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
253
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 579
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka