Hästägare tvingas gömma sina hästar

(Ridsport)
Ett par tvingas nu flytta sina hästar från den egna gården i Forssjö till hemlig plats, efter att en häst blev knivskuren så illa att stoet fick avlivas. Även andra hästar på gården har haft mystiska skador.

Läs mer...

Sv: Hästägare tvingas gömma sina hästar

Fyfan vilka vidriga as det finns här i världen. Lider med det drabbade paret, vilken mardröm! Hur sjutton ska man kunna skydda sig mot sådana galningar?

Det slog mig genast att det är väl ändå inte en användare här inne som har haft problem med en person som inte förstår det här med mitt och ditt. Kände igen lite grejer i texten...

Fruktansvärt vem det än är som är drabbad!

Vilken tråd menar du?

Jag har med läst en tråd om det här och det låter precis som om det här skulle vara hon. Kan bara inte komma på vart jag hittat tråden.. hmm.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 426
Senast: MML
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 328
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud