Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl mest att folk tycker synd om hästarna.Om man på riktigt behöver vara upprörd över hurudana hästar andra köper har man seriösa problem
Som att bli upprörd över att andra människor köper hästar för vad de kostar, vilket gör att du inte kan hitta en välutbildad häst till vrakpris? Är det sådana problem du menar?Om man på riktigt behöver vara upprörd över hurudana hästar andra köper har man seriösa problem
Ardenner, Nordsvensk Brukshäst, Nordlandshäst, avelslinjer inrikktade mot bruksanvändning av Finnhästen, de flesta avelslinjer av Fjordhästvissa engelska, tyska, österrikiska eller franska lättare och tyngre kallblod... Gotlandsruss också ide flesta fall. Och så ett flertal engelska ponnyraser.Jamen va bra! Ge då exempel på någon ras med ypperligt temperament för ej tävlingsintresserade. Det har tjatats tidigare i tråden om att det inte finns några temperament utan ALLT handlar om träning vilket jag inte alls håller med om
Om man på riktigt behöver vara upprörd över hurudana hästar andra köper har man seriösa problem
Du e rädd att jag ska köpa nån häst till vrakpris som du inte kunde köpa?Som att bli upprörd över att andra människor köper hästar för vad de kostar, vilket gör att du inte kan hitta en välutbildad häst till vrakpris? Är det sådana problem du menar?
Jag känner inte ens någon uppfödare så attJag har sett dig starta tråd efter tråd där du verkar ganska upprörd över vad andra föder upp för hästar och vad de vill ha betalt för dem när de säljer dem, precis som i den här tråden. Du raljerar som bara den i flera inlägg.
Förstår fortfarande inte vad syftet med den här tråden är. Konstruktiva förslag är uppenbarligen inte det du är intresserad av, för sådana har du fått i mängder utan att ta in dem det minsta.
Jag borde själv inte hoppat in i den här tråden men jag blir upprörd (!) när jag ser andra anstränga sig för att bidra med klokskap och erfarna perspektiv för att hjälpa, och sen bemöts den hjälpen såhär.
…jaha?Jag känner inte ens någon uppfödare så att