Häst vill inte gå framåt ensam

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare baljan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 5 547
Sv: Häst vill inte gå framåt ensam

Jag har tömkört en hel del hästar i mina da´r o alltid gått nära- tills jag köpte min då 2½åriga märr- med en enorm räckvidd med bakbenen.:eek:

Den gjorde dock bara så de första gångerna o sen efter 11 v. boxvila:angel:
går nära igen:cool:

Det är ju bättre att gå riktigt nära än på ett avstånd där den kan träffa med full kraft.

Var det du som hade 11 v boxvila??????

Ja det är bättre att gå nära.Man blir förvånad över hur långt dom kan sparka,det är mycke längre än man tror.Såg en Lippizanare som gjorde en caprioll,skulle man klara sig från en träff där så skulle man vara tvungen att ha tv tömmar hoppsatta.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 237
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 133
Senast: Emuliiaa
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 125
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka