Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag kom på att min häst hade gummi mattor i sitt förra stall men att hon sparkade ner dem väldigt ofta, finns fortfarande stora hål i hennes gamla stall där hon sparkat
och min för förra häst rev en nybyggd tegel vägg för att grannen retade, förra ägaren löste det med att spreya vatten så fort hon sparkade när de var i stallet, och så klart flytta grannen)
Hästhantering
Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Trädgård & Växter Jag tittade i prognosen och då går det ner mot nollan på lördag natt annars har vi över fem grader. Men nu blir det inget planterat på...
Lantbruksdjur Jag är inne på tredje kläcket för i år... Dock är det bara de från det första som blir kvar hos oss. Där kläcktes 20/28. Alla utom fyra...