Häst sparkar när man ska kratsa hovar !

Sv: Häst sparkar när man ska kratsa hovar !

Ja nu är hon ju bättre eller hon var det idag i alla fall. Jag ska kolla imon så kan ni få se sen men jag kan skicka med en bild höär och som ni ser är hon rejält omusklad så jag tror det kommer efterhand.

Även det med ridningen att hon stannar idag var hon JÄTTEPIGG i början men när jag började trava & Galoppera och skutta över ett litet hinder och efter det tog det stopp. Jag tror det var för energin liksom tog slut bensinen tog bara stopp. Hon orkar skritta men inte mer än så.
Kolla :crazy: :

i242882455_51240_5.jpg

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
936
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 457
Senast: Hedwig
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 175
Senast: ameo
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 361
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈