Häst sparkar när man ska kratsa hovar !

Sv: Häst sparkar när man ska kratsa hovar !

Ja nu är hon ju bättre eller hon var det idag i alla fall. Jag ska kolla imon så kan ni få se sen men jag kan skicka med en bild höär och som ni ser är hon rejält omusklad så jag tror det kommer efterhand.

Även det med ridningen att hon stannar idag var hon JÄTTEPIGG i början men när jag började trava & Galoppera och skutta över ett litet hinder och efter det tog det stopp. Jag tror det var för energin liksom tog slut bensinen tog bara stopp. Hon orkar skritta men inte mer än så.
Kolla :crazy: :

i242882455_51240_5.jpg

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
788
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 162
Senast: Ridinglady
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 124
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
31 995
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar