Häst som står underligt!

Sv: Häst som står underligt!

Även min gamla islandshäst står så. Han är regelbundet kontrollerad av equiterapeut och veterinärer men finns inga fel eller orsaker som de kan hitta till varför han står så.

Hade en häst i stallet för några år sedan som gjorde likadant... kom efter tag fram till att den hade pålagringar i hela ryggen (KS) så den fick avlivas:( ... Den stog o gjorde så under 3 års tid innna ägaren kollade upp ryggen. Va för det mesta snäll att rida.. dock lite "busig" vissa dagar...

Hade en häst i stallet för några år sedan som gjorde likadant... kom efter tag fram till att den hade pålagringar i hela ryggen (KS) så den fick avlivas:( ... Den stog o gjorde så under 3 års tid innna ägaren kollade upp ryggen. Va för det mesta snäll att rida.. dock lite "busig" vissa dagar...
Hur gammal var den hästen?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 769
Senast: Jamtland
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 890
Senast: Raja
·
Hästvård Jag misstänker att det här kan bli långt och mest vill jag skriva av mig och få alla bitar sammanfattade på ett ställe. Alla tankar och...
Svar
5
· Visningar
1 769
Senast: Jerseyite
·
J
Hästhantering Hej, jag har en foderponny, en c-ponny, korsning. Han är en valack född -02. Jag har en hel del problem med honom, Jamba. Vi har problem...
2
Svar
38
· Visningar
4 849
Senast: arabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar