Ja det är nog sant, jag växlar ihop dessa iblandDet är väl PS grejer dom har och inte ES? Jag har bara sett bilder på PS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är nog sant, jag växlar ihop dessa iblandDet är väl PS grejer dom har och inte ES? Jag har bara sett bilder på PS.
Trist. Jag har inte varit där på några år men minns att man kunde fynda en del då.Jag blev sjukt besviken sist vi va där. Om man är ute efter lite sådär "vanliga billiga hästsaker" eller flugspray/hästmat eller liknande- så absolut. Dom säljer ES schabrack, men dom är ju dyrare där än man passar på när ES har rea (tex). Fanns inte riktigt någonting som jag kände jag behövde och tyckte väl ärlig talat avdelningen är lite väl liten? Jag hade nog för höga förväntningar, plus jag dock oftast vill ha saker i lite bättre kvalite, så för min del känns det bättre att åka till Svensk Ridsport när dom har rea och passa på att fynda. Hittade i Vintras en Kingsland Dunjacka dom hade på 50%. Sen tycker jag även Börjes har bättre utbud till bra priser, vilket är bredvid Svensk ridsport Nä, jag är inte impad över Gekås hästavdelning alls.
Typ ingenting sist jag var där. Kanske kan hitta ett par ridskor på nedsatt pris ibland men har inte sett ridbyxor och sånt.Hur är det med ridkläder till herr? Någon som har koll på det?
Trikem protein pellets är prisvärt att köpa där, Granngården tog t.ex 338 kr för en säck när Gekås hade samma för 179 kr. Jag brukar tillskott som trikems thiamin också när jag är där.Hur är det med foder på Gekås? Är det någon skillnad i pris jämfört med ex. Börjes eller Granngården? Har vägarna förbi om några veckor och fnular på om det är värt att gå in.