C
calind
Inte många som svarat på mina tidigare inlägg om hasledsgalla. Det verkar som att det inte är så många som vet nåt om det. VArför det uppkommer och hur det ska skötas/behandlas... Har pratat med en hel del hästmänniskor men de flesta vet ingenting om det. Hittar ingenting om det på nätet heller trots att jag sökt på en massa sökord.
Överansträngning av leden har jag hört att det kan bero på men inte vad man gör åt det, hur man ska behandla det.
Är det verkligen ingen som läser detta som har nån erfarenhet? KAn hästen leva med det eller måste man se till att gallan försvinner?
Vanliga gallor i kotskensidorna vet jag ju om och vad man gör åt dem, men i hasen känns mer oroande.
Är det några rörelser man bör undvika om den har en galla i hasen?
Överansträngning av leden har jag hört att det kan bero på men inte vad man gör åt det, hur man ska behandla det.
Är det verkligen ingen som läser detta som har nån erfarenhet? KAn hästen leva med det eller måste man se till att gallan försvinner?
Vanliga gallor i kotskensidorna vet jag ju om och vad man gör åt dem, men i hasen känns mer oroande.
Är det några rörelser man bör undvika om den har en galla i hasen?