Harvest festival

Sv: Harvest festival

Jodå, hon är intresserad. Måste ju sälja bara, jag jobbar på alla fronter nu :D

Skapligt trådrån..... :o

*rodnar och skäms och återgår till ämnet*:o:o

Jag kommer och tittar och hejjar på alla som tävlar!!

Gissa vem som står med svallkött på benen igen????? Bye bye Harvest :cry:

Jag vet inte om jag har råd helt enkelt. Championatet kommer jag till såklart, måste ju vara där och coacha när jag nu tvingar dit alla andra ;)

Jag ska dit & haltra + rida lite reining iaf :)

Hoppas det blir en riktigt bra tävling för anläggningen är fin (och väldigt nära )

Malin

Hade tänkt åka till Harvest, men kände att det blev lite dyrt och sen är vi nog inte redo än, så vi satsar på Paint Championatet på greva i stället, det ligger bättre i tiden för oss och definitivt på rätt ställe!! :D

Jag har äntligen postat anmälningen och betalat idag, plus bokat box och elplats... pga pengabrist blir det inte så många starter, men jag kommer i alla fall :) LÄNGTAR (tror jag åtminstonne, alldeles för nervös egentligen) sen ska jag till wras-sm helgen efter, det blir intressant....

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Grazing
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
738
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka