Håruppsättning Borlänge eller Ludvika

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Acto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 920

Acto

Trådstartare
Hej!

Min bror ska gifta sig i Ludvika nästa månad och jag vill verkligen få mitt hår uppsatt (är själv mkt dålig på håruppsättningar och min klänning kräver en håruppsättning).

Då jag inte har någon koll på frisörer i Ludvika eller Borlänge undrar jag om någon här kan rekommendera en frisör som är duktig på att göra håruppsättningar? Bröllopet är som sagt i ludvika men jag kan åka till Borlänge också (dock inte längre bort än så).

Mycket tacksam för tips!

/Acto

Oj! Jag vet inte, zynk (ludvika och Smedjebacken finns dom) tror jag är okej, dom har iaf piffat till håret på mamma en vända till nån fest. Jag har annars ingen koll alls tyvärr :(
make up store finns i kupolen, om man vill ha sminket fixat. Det finns någon hårsalong där med, men vet inte hur duktiga dom är.

Finns (eller fans iaf) en mkt duktig frisör i Romme, Borlänge. Väldigt duktig på just uppsättnigar.

Sök på emma j helsing -frisör & konstnär på Facebook. Hon jobbar som ambulerande frisör, vet dock inte hur långt hon åker utgår ifrån Bäsna i borlänge. Tror hon tar emot kunder hemma också.
Hur som helst så är hon extremt duktig!

Oj! Jag vet inte, zynk (ludvika och Smedjebacken finns dom) tror jag är okej, dom har iaf piffat till håret på mamma en vända till nån fest. Jag har annars ingen koll alls tyvärr :(
make up store finns i kupolen, om man vill ha sminket fixat. Det finns någon hårsalong där med, men vet inte hur duktiga dom är.
Tack! Zink har jag fått rekommenderat från annat håll, tyvärr var dom dock helt uppbokade med brudsällskapet. I alla fall den i Ludvika. Ska kolla Smedjebacken, tack!

Tack så mkt för tipsen!

Liknande trådar

Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
17 049
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 809
Senast: Intejag
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 224
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är... 2 3
Svar
59
· Visningar
41 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka