JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
hehe 1 av Harmonies träns xD
Gnägg
Går i tankarna att sälja ena ponnyn men han hade fång I februari. 1 grad säkning fram, är idag igång fullt ut igen och rids utan...
2
Utrustning
Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣
Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Utrustning
Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt För Nicke gick den upp från 530 till 607 per månad :crazy: (160 000 i vård, 1500 fast självrisk och 15% rörlig)
kma
8 minuter sedan
Svar: 1 088
Visningar: 56 820
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras En hund i mindre storlek med snabbhet och arbetsvilja som en bc? Skulle teoretiskt ha fördelar om de hamnar i mindre storleksklass men...
Bulldoozer
15 minuter sedan
Svar: 1 835
Visningar: 177 609
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Matten försöker bli pepp på å köra lerbad och kravla runt över o under och igenom saker i helgen 🤣🤣 Nisse tänker mest på annat just nu...
ii-ssa
19 minuter sedan
Svar: 1 124
Visningar: 65 771
Hund
Ridskoleryttare
Träning Det kanske vi också har men jag har inte hittat dem än 😁 korta steg ja men inte sega, vi har ju några små storhästar ❤️
Michellan95
20 minuter sedan
Svar: 949
Visningar: 100 354
Träning
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Då är dagens PnR avklarad, blev 68% i Intermediere 1 🤩 han var jätteduktig, lite småmissar men inget stort. Sedan kan såklart allt bli...
Mirtai
26 minuter sedan
Svar: 1 160
Visningar: 91 149
Grenar
Färgtråd III
Avel Ber om ursäkt på förhand att jag inte kan de korrekta termerna/sätt att uttrycka mig men lite hjälp på traven åtminstone och reserverar...
Murray
Idag kl 16:30
Svar: 653
Visningar: 76 654
Avel