Hårinpackning

Limelight

Trådstartare
Orkar inte leta efter om det redan finns en tråd om detta.

Kan ni rekommendera någon bra hårinpackning?

Jag blonderar mig regelbundet så håret blir slitet, jag går och klipper av det slitna och frisören ber mig använda hårinpackning varje gång jag duschar.
Jag har testat något jag köpte hos frisören ( minns inte namnet), även testat Loreal = inge bra för mitt hår. Nivea = superbra, men verkar inte finnas längre, hittar det iaf inte längre :(.
Kan ni tipsa om något annat märke som är bra ? :)
 
Sv: Hårinpackning

Det ska jag nog ta och testa, har bara hört hur mycket bra som helst om TreSemme schampoo och balsam så antar att hårinpackningen är lika bra..
 
Sv: Hårinpackning

Klippotekets inpackning, en blekrosa tub. Det är det som håller ordning på mitt hår.

Jag har inte hittat några andra inpackningar som är lika bra till mitt hår än denna.

/AA
 
Sv: Hårinpackning

Kerastase Chroma Riche Masque är en extremt mättande hårinpackning och det enda som funkar på mitt förstörda blonderade hår. Det var här på buke jag fick tipset och den är verkligen kanon! Här är den billigast..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan vi snacka frisyrer och klippning av håret? Hur ofta klipper ni er? Går ni till frisören eller klipper ni er själva? Vad ingår hos...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 277
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 379
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Är jag den enda som verkligen avskyr att klippa mig? Jag sitter just nu med min vanliga "Efter klippningsågren". Jag ogillar hela...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 555
Senast: Lupino
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 246
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp