Hårande katt

H

Henchen

Min katt var ute delvis under vinterhalvåret, men är nu bara inne. Det är inga som helst problem förutom att han hårar nåt groteskt och det har pågått ett tag. Finns det något tips ni kan dela av er med som gör det hela mkt snabbare, för jag börjar bli trött på att ha hår överallt! Jag kammar honom ofta och kammen fylls ganska snabbt!

Sv: Hårande katt

Jag brukar duscha min katt nån gång i månaden när han hårar som värst... Uppskattat:angel: Tycker iaf att det blir bättre efter det.

Sv: Hårande katt

Nu är katten duschad och kammad, och lite bättre verkar det nog vara iaf! Jag får be pappa köpa en karda också..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 157
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama