Flätad lugg är grejen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur planerar du att sova med dom i?Har precis - mycket slarvigt - dragit i ett set Curlformers i håret. Ska bli spännande imorgon![]()
Jag har syoss värmespray och schwarzkopf got2b 2 sexy hårspray. Har inte använt värmeskyddet nog för att märka om det funkar, men det luktar inte så starkt iafVilket värmeskydd och hårspray använder ni?
Jag är på jakt efter något som inte luktar så mycket.. Blir vansinnig på att saker ska vara så parfymerade, herregud, det blir ju världens kompott av dofter innan man är klar. Känns som att det konkurrerar med min parfym...![]()
Jag använder denna som värmeskydd:Vilket värmeskydd och hårspray använder ni?
Jag är på jakt efter något som inte luktar så mycket.. Blir vansinnig på att saker ska vara så parfymerade, herregud, det blir ju världens kompott av dofter innan man är klar. Känns som att det konkurrerar med min parfym...![]()
Funkade det? *nyfiken*Har precis - mycket slarvigt - dragit i ett set Curlformers i håret. Ska bli spännande imorgon![]()
Funkade det? *nyfiken*
Funkade skitbra. Inte obekvämt att sova med om man gör som med papiljotter. Bra volym som håller ett par dagar när jag sätter dem i fuktigt hår över natten.
Lätt och snabbt att sätta i.
Nu har jag också beställt, fått hem och testat dessa - och du hade helt rätt!!Funkade skitbra. Inte obekvämt att sova med om man gör som med papiljotter. Bra volym som håller ett par dagar när jag sätter dem i fuktigt hår över natten.
Lätt och snabbt att sätta i.
Du kan inte spä med balsam vad jag vet. Låt det bara sitta i kortare tid.Det är dags att bleka håret. Jag behöver hjälp från mer erfarna hår-blekare. Färgat håret har jag gjort många gånger och blekt....inte så ofta.
Jag har två paket med extremblondning hemma efter dottern. Nu vill jag inte bleka hela 6-7 nyanser men få det från råttfärgat till "blont".
Kan jag använda det jag har hemma men späda ut det i t.ex balsam och ha i det kortare tid? Hur mycket bör jag i så fall späda det hela, på ett ungefär?
Jag är inte speciellt rädd för att göra fel eller om det råkar bli lite konstigt. Det är bara hår och jag kan alltid fixa det på annat sätt.
Du kan inte spä med balsam vad jag vet. Låt det bara sitta i kortare tid.
Risken är ju dock att det blir gult/orange om du bleker kortare tid.Satt och funderade igår och kom till samma slutsats. Balsam lägger ju ner fjällen så blekningen lär kanske utebli helt. Tack för svar.
Jag svarar eftersom jag har testat nu ocksåJag har funderat på dessa. Köpte du dem utomlands eller någonstans i Sverige? Har du långt, mellan eller kort hår och vilka tyckte du passade bäst för ditt hår?
Med flit eller misstag?Mitt hår är lila....![]()
Jag svarar eftersom jag har testat nu också![]()