@Springsteen Ibland blir man chockad med vad det är för biverkningar man kan få. Brukar inte läsa om det på mina mediciner heller, men vissa saker som uppstår har fått mig att kolla och benat ut ett och annat

Stress är så lurigt också, ibland vet man ju inte själv att man är tokstressad och då kanske det dyker upp på dessa sätt? Förstår att du dissar blekning! Speciellt blekning på salongerna som är flera ggr starkare än det i butik, men du hade blekt på salong? Där borde de kunnat avgöra om ditt hår var i skick eller ej

. Jag är frisör men jobbar inte med det längre men när jag var på en salong min första tid så kom det in en kvinna som var helt knäckt och grät. Hon hade haft superlångt hår och de skulle bleka upp det inför sommaren, men salongen hon gick till hade inte sagt att håret var i dåligt skick + att de använt högt med väte för snabbare resultat. När det sedan sköljdes ur trillade nästan allt av

Så när hon kom bort till oss hade hon kanske 10-15 cm som längst. En av mina dåvarande kollegor fick klippa en frisyr på bästa möjliga sett av det som fanns och hon passade jättefint i det men det hjäpte inte mycket när hon vantrivdes, var så hemskt att se henne gråta så
Nu skenade mitt inlägg iväg..verkar vara något jag alltid lyckas med

Förstår att man drar sig för att klippa sig då jag förstått att många med just långt hår alltid upplever att frisören klipper alldeles för mycket? Det borde lyssnas på kunden långt mycket bättre än vad många gör nu. Så kunden vill komma tillbaka igen